Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Strandtas of boodschappentas

Ik krijg hier ontzettend veel de vraag of ik ook workshops zal organiseren.
Ik zie dat wel zitten maar dit vraagt toch wel wat tijd en voorbereiding.
Ik maakte alvast deze strandtas of boodschappentas en misschien zal ik ze gebruiken voor een workshop maar ik vrees dat dit voor de grote vakantie niet meer haalbaar zal zijn.
Deze tas is gemaakt van 4 bollen Coton 5 van Lammy, een dik 100% gemerceriseerd katoen waar ik heel tevreden over ben. 3 bollen groen en 1 bol zwart. Ik maakte er ook nog tashengsels aan vast.
Afmetingen van de tas : 46cm  breed en 40cm  hoog.

Een patroon heb ik niet echt, ik heb eerst een ovale bodem gehaakt en als de bodem groot genoeg was 1 rij halve stokjes enkel in de achterste lus en daarna halve stokjes in de ronde blijven haken zonder de toer te sluiten.




11 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een heel fijne tas voor boodscappen ed! Lekker fris kleurtje heb je gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas Kristel! En mooie kleurtjes beschikbaar zie ik op de foto!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, je was er aan bezig toen ik de laatste keer ben geweest. Nu is de tas af en het resultaat is mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden die strandtas! Ik ben benieuwd naar je workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tas meis!!!! Een echte blikvanger!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tas meis!!!! Een echte blikvanger!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En leuk dat je toch nog tijd hebt gevonden om zelf te handwerken ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke frisse tas heb je gemaakt, die gaat vast succes hebben in een workshop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie blogje ik kwam u tegen via andere haaksters ik zal zeker meer gaan bezoeken bedankt...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen