Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Superschattige pinguïn

Mijn petekindje is nog steeds zot van pinguïns.
Toen ik het nieuwe patroontje zag van A la Sascha was ik meteen verkocht en hij ook ;)
Eigenlijk maak ik niet zo graag knuffeltjes, het haken gaat nog en dat is meestal rap gedaan maar dan dat naaien, dat vind ik echt maar niks. Bij deze knuffel valt het naaiwerk nog mee maar het is toch weer een paar dagen blijven liggen en stiekem was ik al maar aan een volgende projectje begonnen ;)
Maar deze ochtend zag ik die pinguïn hier liggen in stukken en ben er dan maar meteen aan begonnen.
Ik ben er blij mee, hopelijk mijn petekindje ook, nog heel effe mag hij in de etalage liggen.
Patroon van A la Sascha, te koop bij haar of in mijn winkel, gemaakt met Scheepjes Stone Washed.




16 opmerkingen:

  1. Ik ben ook niet zo van de knuffels, om dezelfde reden. En ga soms wel overstag bij hele leuke patroontjes (teckels bijvoorbeeld). En deze is inderdaad ook geweldig leuk!! En ook met dat garen he?!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat mooi. Goed van je om de bolletjes wol er bij te zetten.
    Daar gaat iemand heel blij mee zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, echt zo schattig. En top in dit mooie garen! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel lief. vind het leuk om te haken maar inelkaar zetten is niet mijn ding. JA helaas hoort dat er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb er ook zo eentje gemaakt, zijn toffe patroontje
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,ik zag u blogje via andere haaksters, ik volg meestal blogjes dat ook dezelfde hobby,s hebben en delen, ik vind u posts en haakjes mooi, en zou willen volgen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG, ME ENCANTO..¡ TE FELICITO.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYDA.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou zeg wat een leuke pinguin!! Mooi ook met dat stonewashed garen.

    BeantwoordenVerwijderen