Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Mijn andere hobby: reizen met de mobilhome.

De eerste trip die ik gemaakt heb was samen met Thomas om de mobilhome een beetje te verkennen en nog spulletjes te kopen voor in de mobilhome. We zijn eerst naar Eindhoven gereden, daar wat spulletjes gekocht en dan verder door gereden naar Winterswijk om daar ook weer gaan te shoppen. In Winterswijk hebben we overnacht op Camping en Klompenmakerij ten Hagen op de camperplaats. De volgende dag zijn we op terugweg gestopt in Eindhoven, daar was het koopzondag en we hebben daar wat rondgewandeld.

De volgende trip was met men 2 dochters van maandag 9/4/2012 tot 12/4/2012.
Onze eerste stop was in Equihen Plage, we hadden in het boek van ACSI een mooie camperplaats gevonden. Helaas hadden we pech met het weer, de regen viel met bakken uit de lucht maar we zijn toch 5 minuutjes buiten geweest om eens te kijken naar het prachtige uitzicht dat ons beloofd was in het boek.
We zijn dan maar op zoek gegaan naar een camping met wat voorzieningen en zijn uitgekomen op de camping in Rang-du-Fillers. Omdat het nog steeds regende zijn we dan gezellig in de mobilhome gebleven en daar hebben mijn dochters me dan het spel "presidenten" geleerd en hebben we in onze boeken gekeken wat onze volgende bestemming zou zijn. Mijn dochters waren vooral op zoek naar een camping of camperplaats waar er Wifi aanwezig was want sms'en versturen in het buitenland is nogal kostelijk ;-)
Helaas niets gevonden, de campings die we vonden die vond onze gps dan weer niet, we zijn dan maar op goed geluk naar Le Treport gereden. Onderweg nog even gestopt in MC Donalds om daar een hapje te eten en ja daar hebben ze natuurlijk gratis wifi. Mijn dochters hebben dan vlug naar hun Facebook gekeken en ik gezocht naar een camping, die ik dan gevonden had, camping municipal "Les Boucaniers". Een mooie verzorgde camping, op wandelafstand van het centrum en de zee.

Op deze camping zijn we 2 dagen gebleven, de eerste dag zijn we Le Treport gaan verkennen.

De volgende dag zijn we dan naar Mers-les-Bains geweest.

Donderdagochtend hebben we dan nog rustig ons laatste ontbijt gegeten en alles klaargemaakt om weer huiswaarts te keren.
We kijken al uit naar onze volgende trip!

1. En zo ben ik weer op de hoogte van de avonturen van Kristel. Soms kan ik ze zelf meemaken maar op andere dagen kan ik je dan hier volgen.

Wat betreft de haakwerkjes, het dekentje is wel in "oma" strepen gemaakt maar al bij al ziet het er toch modern uit.