Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

Uitslag give away

Het is veel te warm om wat dan ook te doen maar ik beloofde vandaag de uitslag te geven van mijn give away. Alles weer geknipt er geplakt en de winnaar is:


Wat een mooi gebaar. Ik doe graag mee voor het patroon van de zomerse ponchette.

Groetjes,
Jeanine

Proficiat Jeanine, je mag een mailtje sturen naar info@wolenzo.be en daar kan je me dan laten weten welk patroontje je hebt gewonnen.
Nu nog de winnaar van mijn facebookpagina en dan ga ik wat verfrissing zoeken ;)

 



5 opmerkingen:

  1. En de winnaar op FB was ikke ...ben er heel blij mee
    dank je wel

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie verassing. Ik kom nu pas thuis, overloop nog even de nieuwe blogberichtjes en zie dat ik gewonnen heb. Daar ben ik heeeel blij mee. Ik stuur morgen een mailtje, want nu is het toch al wat laat en zoek ik vlug mijn bedje op.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaar en voor mezelf en de rest, volgende keer beter! Hou het fris!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeanine gaat daar iets prachtigs mee doen, zeker weten, proficiat! Was een fijne give-away, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen