Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Kussen in gerstekorrel

Het lijkt alweer een tijd geleden dat ik blogde en niet omdat er hier niets meer is gemaakt hoor, in tegendeel.
Ik heb nog wel wat gehaakt en ben al een tijdje bezig met 2 speenkettingen die niet meteen naar mijn zin waren en dus al een paar keer terug opnieuw begonnen.
Het was de laatste weken heel druk op het werk, inspringen bij ziektes en door de verlofperiode.
Nu is het gelukkig weer wat rustiger.
Mijn moeder daar en tegen die is echt niet te stoppen, die haakt en breit aan een sneller tempo dan dat ik foto's kan nemen en bloggen ;)

Hier een kussen gemaakt voor de jongste dochter van mijn vriend. Gebreid in gerstekorrel en met 4 bollen Lammy Hawaï . Het is een superzacht kussen geworden en meet 50 x 50 cm.
De kleurtjes voor een volgend kussen liggen al klaar.
De andere maaksels volgen één dezer dagen nog wel.

kussen in gerstekorrel met Lammy Hawaï

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kussen in een mooie frisse rode kleur.
    Daar zal ze wl blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Kristel .... en die kleur .... WOW!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Kristel .... en die kleur .... WOW!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kussen in een fris kleurtje en een makkelijke steek! Prachtig!
    En ja, het is overal nog even druk. Volgende week valt alles weer in de plooi :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kleur vind ik heel mooi!
    Kom gerust maandag weer iets linken op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen