Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

granny kussen

Ik krijg regelmatig nieuw garen binnen en ik stel me dan iedere keer weer voor waar het allemaal zou voor kunnen gebruikt worden. Zo ging het ook bij het garen Hawaï van Lammy, een nieuw dik katoen/acryl garen, heel zacht. Ik moet natuurlijk ook alles eens uit proberen ;) Een kussen leek me wel leuk in dit garen en mijn kussen waren aan vernieuwing toe. Mijn eerste exemplaar is klaar, er steekt een binnenkussen in van 50 x 50 met daar rond een overtrek van Ikea. Ik heb alles toe gehaakt maar langs de binnenkant een lange draad gelaten als ik het kussen moet wassen dat alles afzonderlijk kan gewassen worden.


Het zou ook nog mooi zijn in deze kleuren :







10 opmerkingen:

  1. Hooooooo ik krijg weer goesting om die ook uit te proberen......
    Heel schoon kleurekes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop zelf ook met het idee rond om 2 kussens te maken. Ik dacht zelf om 4 kleinere granny's aan elkaar maken voor 1 kussen. Je brengt me op een idee, ik vind 1 grote granny ook heel mooi. De kleuren zijn ook goed gekozen. Dat is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind de kleuren lekker fris.
    Leuke blog heb je, ik heb me meteen aangemeld als volger.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me heel fijn garen. Je kussen is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden zo én lekker groot! En wat een heerlijke kleurtjes garen, dat heb je zeker zelf in je web-shop?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mag je wel zeggen dat dat mooie kleuren zijn. Grtjs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kleurtjes Kristel en ook jouw voorstellen zien er allemaal even goed uit!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Kristel, is dit van dat superzachte katoen. Dat je haast al met t bolletje zelf aan het knuffelen wilt?
    Als dat het geval is moet ik ff sparen en dan kan ik me ff lekker laten wat kleurtjes betreft. Ik word er zo vreselijk hebberig van, heel slecht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor alle complimentjes!
    Inderdaad Jose het is wel zachte katoen, het lijkt op Softfun van Scheepjes maar dan dikker en van Annell heb je de Miami.
    De kleurtjes zijn echt wel mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hoort nog van me, via je shop... (eerst ff afwachten hoe t gaat met t bedrijf van mn man, vooral qua financien....) Nu gewoon lekker genieten van jouw shop en kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog werk, zo te zien ;-) Mooi gehaakt kussen!!!
    Wees vrij om ook maandag weer een creatie te komen linken op ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen