Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Robin Magazine

Met trots mag ik melden dat ik Robin Magazine vertegenwoordig voor België.
Het is te koop in mijn webwinkel voor particulier maar ook voor andere (web)winkels.
Heb je interesse om Robin Magazine te verkopen in uw (web)winkel stuur dan een mailtje naar info@wolenzo.be

Het tweede nummer van Robin Magazine heeft als thema ’We love paper’. Wat kun je zoals vinden in RM#2?
  • Heel veel ‘to read’ en ‘to do’
  • Over het Round Robin project
  • Een interview met papierontwerpers Eva & Anne
  • Prachtige papier producten
  • Heel veel Do it yourselfs
  • Een paar haak ideeën
  • Recepten
  • Een column
  • Boekrecensies
  • Liefde voor post
  • Creatieve quotes van lezers
  • En nog veel meer.
Dit alles in een vrolijke frisse uitstraling. Kortom, echt weer een heerlijk lees en doe blad! Daarnaast krijg je er er ook nog eens een gratis papier bijlage bij.16 pagina`s op A5 formaat met mooie patroontjes, mini briefpapier en envelopjes om te vouwen, leuk!


2 opmerkingen:

  1. Dat is nu eens tof nieuws sè ! Is het al beschikbaar om te kopen als particulier ? En is het eerste nummer nog te krijgen ? Ook misschien via jou.

    Tof !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook ontzettend blij mee.
    Ik verwacht het nog deze week, met het Paasweekend loopt alles een beetje achter natuurlijk. Het is te bestellen in mijn webwinkel als particulier http://www.wolenzo.be/a-28830973/boeken/robin-magazine-2/
    Ik vermoed dat nr. 1 enkel nog te bestellen is in de winkels die het magazine ook de vorige keer hadden.

    BeantwoordenVerwijderen