Pagina's

vrijdag 23 november 2012

Uitslag give away!

Eerst en vooral van harte welkom aan de nieuwe volgers!
Toen ik deze give away maakte leek het nog ver weg, voor mij mocht het ook nog lang duren ;) maar vandaag is het dan zover.

Ik heb alle namen geknipt en geplakt, in een word document gestoken, nummers gegeven en dan de rondom number generator zijn werk laten doen.

De winnaar was nr. 20 en dat is CreativEls van
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
Als je dit leest mag je me een mailtje sturen naar info@wolenzo.be met je gegevens.
Veel plezier ermee!




19 opmerkingen:

  1. Ben best wel een beetje jaloers op deze mooie bollen die els gewonnen heeft. Maar Els proficiat met deze leuke give away. En Kristel bedankt voor het organiseren hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwww els gaaf voor je zeg van harte gefeliessssss en jij kristel dank je wel voor het geven van deze mooie give away

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Els met het winnen van deze leuke Give Away! Kristel bedankt voor het organiseren...en ja de tijd vliegt zeker!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, zeg wel dat de tijd vliegt ...

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Els!
    Kristel, dank je wel voor deze spannende give away, je had mooie bolletjes in de prijzenpot gestopt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is echt wel een mooi garen, al zeg ik het zelf ;)

      Verwijderen
  5. Joepie !
    Eerst en vooral een gelukkige verjaardag want het was toch naar aanleiding van jouw verjaardag deze Give-away.

    Ik ben heel blij, hartelijk bedankt.
    Ik stuur jou zo dadelijk een mail. Voor de nieuwsgierigen ik kies voor de kleur Roze/fuchsia. Omdat ik een wintertype ben en dat een kleur is die mij goed staat.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte proficiat!
      Inderdaad het is vandaag mijn "40ste" verjaardag ;)
      Mooie kleur gekozen, ik kijk meteen naar men mailbox en normaal gezien kan je pakje dan vandaag nog vertrekken.
      Alvast veel plezier ermee!

      Verwijderen
    2. Owwww...vergeet ik je helemaal te feliciteren, stom zeg!! Van harte gefeliciteerd meid *dikke verjaardagszoen* , ik hoop dat je een héle leuke verjaardag hebt en lekker wordt verwend:-))

      Verwijderen
    3. Geen probleem hoor en dank je wel! Veel speciaal heb ik niet gedaan, wel lekker gegeten, wat gewerkt en juist terug van Ikea voor een nieuwe kast voor mijn wolletjes ;)

      Verwijderen

  6. Els gefeliciteerd met deze leuke give away! En Kristel bedankt dat je deze mooi bollen wilde delen met één van ons.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeft Els even geluk met al die mooie bollen wol! En ik spijtig genoeg niet :(.
    Volgende keer beter!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het een troost mag zijn, ik win ook nooit wat ;)

      Verwijderen
  8. Supertof voor Els! Ze gaat daar hele leuke dingen mee maken :-) En jij bedankt voor die leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk uit naar het resultaat! Graag gedaan!

      Verwijderen