Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Give away !

Wauw al 100 volgers op mijn blog dus tijd voor een nieuwe give away!
Wat kan je winnen? 
- 2 bollen, kleur naar keuze van Schoeller Stahl Irisa + een foldertje met 12 patroontjes om mutsen of sjaal te breien of te haken.
Hoe kan je winnen?
- Laat hieronder een berichtje als je wil mee doen.
- Als je een volger bent van mijn blog, je mag dit berichtje ook delen maar moet niet.
Op vrijdag 23 november, dan ben ik jarig, 40 ;) wordt er een winnaar getrokken.

Voor de facebookers, op mijn facebookpagina loopt er ook een give-away!
http://www.facebook.com/wolenzo




99 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Ik zou graag het willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, jeetje, wat zijn dat mooie bollen! Daar wil ik wel graag een gokje voor wagen! Ik plaats natuurlijk een link op mijn blog.
    Gefeliciteerd met je blogsucces! Er volgen er vast nog veel meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie wolletjes! Die zou ik graag winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je volgers. Ik ben het al, maar zal ook nog een linkje plaatsen op ons blog. Ik doe dus graag mee met je give away, zijn wel hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 100 volgers wauw he dat zijn er veel. Mooie bolletjes wol geef je weg zeg. Ik doe graag mee en waag een gokje deze te winnen. Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag mee doen! Wat een leuke give away! Wat speciaal trouwens, mijn zusje gaat trouwen op jouw verjaardag!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kristel, Wow al meer dan 100 volgers (waarvan ik er 1 ben ;-) ) Ik doe graag mee en zal ook even een link plaatsen op mijn blog. Fijne zondag Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee! En zal een linkje plaatsen op mijn blog!

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kristel,
    Wat een gave give away, mooie wol hoor !
    Ik zou heel graag mee willen doen !!!:-)

    Groetjes,
    Caroline :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een give away waar wol bij valt te winnen, zo kans kan ik niet laten lopen. Dus ik waag een gokje. Heb mij net als volger aangemeld en al een mooi patroon voor een colsjaal van jouw blog gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen


  11. wat een mooi gebaar tja wie wil niet winnen zoiets moois dank xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk zeg!
    Proficiat met de 100(+) volgers
    en ik zou dat pakketje ook heel graag winnen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away! En al meer dan 100 volgers, wat leuk, toch een teken dat ze je blog leuk vinden.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben al volger, maar doe wel graag mee :D
    Prachtige kleuren !
    Proficiat en op naar de volgende honderd - en naar de 50 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy early Birthday! 40 is a great year! Congratulations on 100 followers. I am a follower and would love to join the giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow die paarsroze en de blauwe zijn gave kleuren!!!!!!!
    Ik wil heel graag mee doen!
    Bijna jarig!! 40.... onthoudt he het leven begint bij 40 :P

    Gefeliciteerd met je 100 volgers! zover ben ik nog lang niet XD

    Groetjes
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee. 100 al, dat is best snel gegaan!

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Ik doe heel graag mee aan zo'n supergive-away. Alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag en de 100 volgers.
    Ik plaats een link op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, al 100 volgers. Leuk joh. Wat een mooie give away daar doe ik graag aan mee.

    ik zal even een linkje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volger op je blog ben ik al, lees al langer mee. Ik doe dan ook heel graag mee met je give away. Prachtig garen. Mijn dochter is de 23e ook jarig, leuk te lezen dat jullie op dezeflde dag jarig zijn. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk!! Ik doe dan ook graag mee met je give away!

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie wol hoor,ik doegraag mee!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. natuurlijk doe ik graag mee en laat ik een berichtje achter. Leuk hoor al zoveel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kleuren wol. Ik zou er graag een sjaal van haken. Dus ik waag ook een kansje.
    Beetje vroeg, maar toch alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi wol en ja natuurlijk wil ik erg graag meedoen met jouw verjaardags give away.
    ik zou zeggen hup naar de 200 volgers

    groetjes viki

    BeantwoordenVerwijderen
  26. opnieuw proberen een reactie te geven.. raar eigenlijk dat je je bericht niet kan verbeteren..
    ook ik wil kans maken op dit moois !
    ik ga voor de groene combi.. groen is mijn lievelingskleur!
    volger ben ik nu ook.. en de link ga ik op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooh wat een mooie kleurtjes, ik wil wel graag meedoen hoor. Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb mijn sjaal al in gedachten hoor, nu nog winnen helpen jullie allemaal mee duimen! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw wat een leuke give away! Alvst gefeliciteerd!
    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super, ik sta daar heel graag voor in de wachtrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Volger 109 is ook binnen hihihi

    Ik heb via faceboek kennisgemaakt met jouw blog. Mag ik ook mee doen?

    Dan zo ja graag hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ook ik volg je een beetje via facebook, en mijn vingers jeuken al bij het zien van de leuke breiwol! dus ik waag ook mijn kansje.
    ps. ik ben ook net 40 geworden :-)
    Hilde Peeters - g.mertens.peeters@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik hou van jouw gave-aways :-) Ik doe graag mee (en volger ben ik al)!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw Kristel, mag ik ook meedoen met je give-away? hierbij schrijf ik me dan ook graag in. Alvast op voorhand gefeliciteerd met je verjaardag! Volger ben ik al, maar dat wist je zeker...
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heel leuke give-away ! Ja ik doe met alle plezier mee .

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Iedereen al heel erg bedankt voor de belangstelling, het volgen, de complimentjes, dit is echt ontzettend leuk.
    Liefst van al gaf ik jullie allemaal 2 bollen maar dan gaat mijn winkeltje niet lang bestaan vrees ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kleurtjes zeg! Die zou ik graag willen gebruiken voor een mutsje voor mijn dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik volg je blog al een tijdje en geniet iedere keer weer van alle leuks wat voorbij komt, ik zou ook graag mee doen met de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hmm een giveaway is sowieso wel leuk maar garen maakt het super :)
    Ik volg je al dus geen moeite meer aan verder om mee proberen te dingen. Of toch, ga zometeen es kijken hoe ik de link mooi op m'n blog krijg.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Kristel, wat een leuke give away - prachtige kleurtjes !! Die zou ik wel willen winnen :-)
    Groetjes van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe ook graag mee! Wat een leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alvast een gelukkige verjaardag gewenst en ik doe ook mee aan de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, je geeft ook wel wat moois weg zeg! Waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een fijne give-away dus ja, ik doe graag mee! En wat leuk, we zijn dan van hetzelfde jaar, ik ben in september 40 jaar geworden. Voel je niet hoor :-) Ik plaats direct een linkje voor nog wat reclame voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk, zo'n give-away en wat een prachtige garens! Ik doe ook graag mee. Ik zal kijken of ik het voor elkaar krijg een linkje te plaatsen op mijn blog, ben nog aan het uitzoeken hoe dat allemaal moet. Vorige week lukte het nog niet, maar ik snap er steeds meer van! :-) Leuk dat je al zoveel volgers hebt! Toen ik zelf begon vorige week dacht ik: Die volgers, dat maakt mij niks uit. Maar het is toch wel heel erg leuk, met al die reacties erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een toffe Give Away! Zou graag een poging wagen:-) Ik ben gelijk even volger geworden, je bent inmiddels al dik over de 100 heen:-) Ik zet een linkje op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wauw wat geef je een mooie givaaway bweg! Ik volg je blog al een poosje.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe mee met deze leuke give away, zet een linkje hoor, succes, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie kleurtjes! Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Alvast gefeliciteerd! en wat een mooie bollen zeg. Ik doe graag mee voor kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dit is wel heel toevallig. We hebben net gemaild over een bestelling, die niet door kon gaan. Ik was nog wat aan het rondkijken op je site en zag de link naar Pinterest (daar kijk ik elke dag even) Ik zag je poncho, en zo kwam ik hier!
    En de wol van de give-away heb ik ook net uitgebreid bekeken LOL!
    Dus ik doe ook graag mee.
    Alvast Heel Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne dag gewenst!

    Hartelijke groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke give away! Ik zou graag het willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. toevallig op je site gekomen! natuurlijk doe ik mee! lijkt me altijd leuk iets winnnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ook ik doe graag mee :)
    ik win nooit iets maar goed ik vind je een leuke blog hebben :) en haken is mijn passie


    http://www.miekskecreaboetiekske.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe ook graag mee, elk wolletje is welkom, ook voor het goede doel.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een bijna gelukkige verjaardag!!!
    Ik doe graag mee met je give-away!
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ook nog even je blog gepromoot op facebook door deze post te delen ;)
    https://www.facebook.com/kobestijn

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wie niet waagt, wie niet wint! Ik kom net kijken op je blog en hoop zeker nog even te blijven om leuke ideeën op te doen.

    Ik doe héél graag mee met de give away! Vooral die kleur blauw is prachtig zeg!

    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik wil ook een poging wagen. Wat een prachtige bolletjes garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wij gaan bij deze ook een kansje wagen

    fijn weekend, en natuurlijk gefeliciteerd :-))

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat leuk. En wat een mooie wol. Ik waag ook een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ga zeker een gokje wagen.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik wil ook een gokje wagen en zet een link op mijn Blog

    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuke wol! Ik volg je via Bloglovin!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik waag ook een poging. Groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  68. O, een weggever met wol kan ik nooit weerstaan dus ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen op mijn blog. En ben je nieuwe volger,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben dol op wol, ik doe graag mee.

    Ik ga je blog volgen. Kom je ook eens op de mij neuzen?

    BeantwoordenVerwijderen
  70. 100 gefeliciteerd!! Wat een mooie kleuren, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ben altijd benieuwd naar andere soorten wol, dus ik doe graag mee met je give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ook ik doe heel graag mee met deze verloting. Ik volg je al, maar heb geen blog om reclame te maken voor de jouwe.
    gr. CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een leuke actie! Graag doe ik mee met de verloting!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke blogs ontdek ik de laatste tijd! En omdat ikzelf ook bijna 40 word, spreekt me dit wel aan. Gefeliciteerd alvast en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. ik wil ook meedoeeeeeeeeeeeeeen! :D Ikzelf heb ook een give away, dus je kan daar je kans ook wagen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Waw! Al zoveel volgers! Ik doe mee voor mijn mams die zelf heel graag haakt! Ze heeft geen blog maar snuistert wel graag rond op andere.
    Alvast een hieperdepiep voor je verjaardag .
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik wil ook graag meedoen!
    Alvast dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. wat een leuke give away, ik ben net begonnen met breien dus dit komt goed van pas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een mooie wol, ik doe graag mee hoor, ben tegenwoordig ook weer aan de haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ook ik ga een poging wagen. Mooie wol, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Bij vorige giveaway op facebook had ik helaas niet gewonnen, vandaar een tweede poging.
    Enne.....ik heb al stiekem een kleurtje uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuke give-away, daar zou ik graag een gokje op willen wagen.... dus mag ik in de hoge hoed erbij ? Lekker knus zo met z'n allen in de hoge hoed ;-)))) ! hihi
    Erg leuk dat je dit voor je volgers doet, enne alvast gefeliciflapstaart hoor !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Zo wat een mooie give away. Je kan ons niet blijer maken dan met garen natuurlijk. Ik doe dus graag mee. Ik zie al een leuk kleurtje ;-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  85. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  86. О как здорово! А можно мне поучаствовать в розыгрыше?

    BeantwoordenVerwijderen
  87. alvast een gelukkige verjaardag, ik doe zeer graag mee met je give-away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Nu de koudere dagen in aantocht zijn zou een lekker warme sjaal of muts niet weg zijn.... Tja en dan hoef je niet te twijfelen of je mee wilt doen met deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een ontzettend leuk cadeau! En de trekking op mijn trouwdag, dat moet een goede teken zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. volger was ik nu al even, via faceboek eigenlijk ook hier beland hihi, maar de give away had ik me nog niet voor ingeschreven, en dat doe ik bij deze heel graag, altijd fijn om misschien wolletjes te kunnen winnen en nog patroontjes erbij ook ☺
    ik zal een link op mijn site plaatsen en wens een ieder hier veel succes met de trekking

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik kom via via via en wil ook graag meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mooi! Ik doe graag mee! Turquoise is prachtig!
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een mooie give-away. Ik doe graag mee. De turquoise of de roze, of de groene, of eigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. ziet er een heel erg mooie give away uit, en een muts en sjaal kunnen wij voor deze winter goed gebruiken en is dus zeker welkom.

    groetjes viki

    BeantwoordenVerwijderen
  95. wat een gave give away!!! daar zou ik wel raad mee weten!!! alvast gefeliciteerd en een hele gezellige dag!!! groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen